A Facebook évek óta letaszíthatatlan a trónjáról, hiszen világszinten több mint 2,6 milliárd aktív felhasználóval büszkélkedhet havonta. Így hát, keresve sem találhatnánk kézenfekvőbb megoldást, minthogy itt reklámozzuk termékeinket, vagy éppen szolgáltatásainkat.

Facebook, avagy az üzleti lehetőségek aranybányája

A Facebook segítségével például:

  • új érdeklődőket, vásárlókat zsebelhetünk be,
  • erősíthetjük a vevői hűséget,
  • értékes információk
  • at adhatunk át,
  • a forgalmat bevétellé alakíthatjuk, ha ügyesen mened
  • zseljük dolgainkat.

Üzleti célú felhasználása habár elsőre kacifántosnak tűnhet, egy kis odafigyeléssel (pl. Facebook hirdetéskezelés) azonban már a mi malmunkra hajthatjuk a vizet. Ehhez pedig az kell, hogy a platformban rejlő potenciált maximalizálni tudjuk. Íme, néhány tipp a kezdéshez, vagy éppen újrakezdéshez:

 

1. Legyen megnyerő a külső

Ma már rengeteg vállalkozás használja ki a Facebook előnyeit, így elengedhetetlen, hogy valahogy kitűnjünk a tömegből. A megfelelő arculat kialakítása kulcskérdés lesz, hiszen előre viszi a vállalkozásunkat, felismerhetővé tesz és segít bizalmat ébreszteni a látogatókban. Amennyiben a Facebook hirdetéskezelés is a stratégiánk része, akkor rengeteg új ember juthat el az oldalunkra. Az első benyomásuk pedig minden szempontból meghatározó lesz.

 

2. Töltsd meg értékes tartalommal

Megfelelő tartalom nélkül lehet akármilyen csinos az oldalunk, hamar el fogunk vérezni. A Facebookon lehetőséget kapunk arra is, hogy értékes tartalmakat osszunk meg magunkról, az üzletünkről, vagy bármi olyanról, ami érdekelheti az embereket. Egy igényesen összerakott posztban például természetes módon mutathatjuk meg termékeinket, szolgáltatásainkat, így biztosan nem lesz majd reklámszagú.

3. Sokszorosítsd erőidet

Minél több felületen van jelen vállalkozásunk, annál nagyobb eséllyel találnak ránk a látogatók. Ezt a lehetőséget pedig még inkább kihasználhatjuk, ha megmutatjuk az egyéb online felületeinkhez vezető linket is. Ezt megtehetjük az üzleti Facebook oldal elérhetőségei, posztjai között, de akár összekapcsolhatjuk a Facebook és Instagram fiókjainkat is.

4. Engedj teret a visszajelzéseknek

Nincs is annál jobb marketing egy vállalkozás számára, ha elégedettségtől kicsattanó értékelések lepik el az oldalunkat. Mivel egy hús-vér embertől származó visszajelzés egy hiteles képet ad rólunk, ezzel a lehetőséggel biztosan nyert ügyünk lehet. Habár a negatív értékelésre még nem találták fel a jó orvosságot, nem kell megijedni, hiszen egy udvarias reagálással, a vásárlóban sem marad majd rossz szájíz.

5. Facebook hirdetéskezelés profi módon

Ahhoz, hogy új, releváns érdeklődésű közönséghez juthassunk el, jól célzott hirdetésekre lesz szükségünk. A platform számos információt tart fenn a felhasználókról, ez pedig előnyünkre válhat, ha Facebook hirdetéskezelés a cél. Számos lehetőség közül választhatunk, csak úgy, mint a poszt, képes, videós, vagy akár oldalkedvelési hirdetés. Így máris egy lépéssel közelebb vagyunk ahhoz, hogy költségeink többszörösen is megtérülhessenek. A Honlapbirodalom cég például ebben is segíthet nekünk, hiszen nemcsak a Facebook hirdetéskezelés világában vannak otthon, de a kampányok előkészítésében is.